נועם אליעזר


נעים להכיר, קוראים לי נועם אליעזר ואני כל הזמן בתנועה.

אני אסטרטג שיווק ומיתוג, מומחה לדיגטל ומנטור למנהלים. אני לא משחרר בלי פיצוח, לא מוותר לעצמי –וגם לא למי שבוחרים לעבוד איתי. יש בי תשוקה מתמדת להוביל מהלכים משמעותיים, מהלכים שיוצרים שינוי, תנועה והתקדמות.

בין השנים 2000 ל-2005 ניהלתי את חטיבת הצעירים וחו״ל בסלקום. זאת הייתה תקופת שיא בזירת השיווק בישראל. בסלקום נחשפתי לראשונה לפלטפורמת האינטרנט ולאפשרויות השיווקיות הגלומות בה. כמי שניהל את תקציב הקידום באינטרנט הגדול ביותר בישראל הבנתי שהמעבר לדיגיטל הוא מהפכה אמיתית שתשנה את הפעילות העסקית והשיווקית לעד.

זיהיתי את ההזדמנות והקמתי את חברת bullet  – חברת דיגיטל שהייתה מהחלוצות בתחום השיווק הדיגטלי בישראל ב -bullet יצרנו אסטרטגיה דיגיטלית וקמפיינים שזכו להכרה, פרסים ולהמון מכירות.

בעשור האחרון אני מלווה חברות וארגונים בינוניים וגדולים ישראליים ובין-לאומיים, ומצליח להוביל לשינוי אסטרטגי משמעותי ואפקטיבי. אני מסייע להם לבנות אסטרטגיה, לגבש שפה שיווקית חדה ומבודלת, להיכנס לתחומים חדשים, ולייצר שיתופי פעולה ייחודיים. הסיפוק הגדול ביותר שלי הוא לראות מנכ״ל או סמנכ״ל שיווק מציג בהתלהבות את  השינוי שיצרנו, את התוצאות ואת ההתקדמות.

בפעילות שלי משולבת עבודת מנטורינג שנובעת מההבנה שעבודה פרטנית עם אנשים מחוללת שינוי אמיתי בחברות וארגונים. בעשור האחרון אני מלווה מנהלים רבים בצמתי החלטה ושינוי בתהליך שפיתחתי – ברנד מנטורינג ובנוסף אני משמש כמנטור בעמותת יוצאי שלדג.

אני בעל תואר M.B.A  בהתמחות בשיווק. ברזומה שלי גם ניהול השיווק של חברת דנשר במשך 5 שנים, שכלל את החדרת מותגי יוניליבר ובהם: תה ליפטון, סידרת הטיפוח דאב וניהול מותגים כמו: אנרגיזר, קליאו ועוד.

מותגים בולטים בליווי שלי בשנים האחרונות – הטכניון, HIGH Q, שירותי בריאות כללית, סוכרזית, הלמן אלדובי, בנק לאומי, אנטרופי,מכללת דוד ילין ,OUTBACK  ,BRAMBO הדסה מדיקל והדסה אופטימל ועוד

בשוק הבין-לאומי – אני מלווה כבר 3 שנים את Movin London   – מותג מוביל בתחום הכושר בעולם (קישור לכתבה באיגוד השיווק) ואת GUS ו- Device Ton  עם סטארט- אפים מובילים בתחומם.

״כדי להצליח, צריך כל הזמן להתקדם״