״כדי להצליח, צריך כל הזמן להתקדם.
23 בינואר 2020
אסטרטגיית מותג ישראלית מנצחת בלונדון
אסטרטגיית מותג ישראלית מנצחת בלונדון בדיוק שנה חלפה מאז הושק מועדון הכושר…
22 בינואר 2020
האתגר של 2020 הוא לבנות אסטרטגיה בעידן של מאותגרי קשב וריכוז
אנחנו חיים בתקופה תזזיתית ומוקפים באינסוף גירויים. הסמארטפון, הטאבלט, הטלוויזיה…
18 בינואר 2020
אנשי השיווק טובעים במספרים. תפסיקו למדוד ותתחילו לרגש
אוהבים למדוד? ברור שכן. העידן הזה מאפשר לנו, אנשי השיווק, מדידה כמעט בלתי…
7 בינואר 2020
המילה האפקטיבית שלי ל-2020 : תהיו רלוונטים
המילה שלי ל- 2020 תהיו רלוונטים! יש הרבה מילים חזקות שעלו לי ושאני משתמש בהן…