ברנדמנטורינג


ליווי מנהלים - BRANDMENTORING

ליווי אישי של מנהלים לשינוי ובניית תוכנית אסטרטגית אישית חדשה.שימוש בתהליך עבודה חדש וייחודי שפיתחתי ונקרא ברנד מנטורינג.התהליך נבנה לאחר נסיון רב שנים ומתוך הבנה שהמותג האישי משמעותי בין אם אתה שכיר ובין אם אתה עצמאי.העבודה היא אישית אחד על אחד ומצריכה מחויבות אמיתית וזאת מכיוון שזהו תהליך משמעותי בו נבחנת הפעילות ברבדים שונים כשהתוצר המרכזי הינו תוכנית עבודה חדשה אישית ומקצועית מוכוונת צמיחה והתקדמות.

RE-STRATEGY

סדנה ייחודית ופרקטית לבניית אסטרטגיה שיווקית חדשה. צוות הניהול בחברה מכין חומרים ע״פ שאלות והנחיה מסודרת שהוא מקבל במייל מאיתנו לפני כל מפגש. בסיום כל מפגש נכין סיכום והנחיות למפגש הבא(כולל השלמות נדרשות). התוצר הסופי אסטרטגיה שיווקית חדשה ומעודכנת ותוכנית ליישום מלא של האסטרטגיה החדשה. הייחוד של הסדנה הוא בשילוב בין מחויבות הצוות הניהולי בחברה ותהליך סופר מקצועי ופרקטי שאנו מובילים יחד ליצירת אסטרטגיה שיווקית חדשה חדה ומעודכנת. המשמעות - אנו יוצרים שינוי ויחד בונים ומנהלים אסטרגיה שיווקית חדשה!

הסדנה מחולקת ל 4 חלקים:

1.אבחון מצב קיים ואקלים עסקי

הבנת התחרות והכוחות הפועלים בשוק הישראלי הרלוונטי (מי המתחרים המשמעותים, מה עושים, מה מוכרים ,למי) והשוק הבין לאומי (איך עובד בעולם? מי השחקנים המרכזיים) מי המתחרים הישירים והעקיפים, איך הם פועלים, מה הטרנדים ועוד.

2.בחינת הצעת הערך היחודית והבידול

בחינת ערכי המותג ודרוג ע״פ חשיבות, בחינת אפשרויות הבידול, בחינת דרכי פעולה אפשריות מול מתחרים ובהתיחסות אל השוק הקיים, העתידי והבינ״ל, גיבוש הצעת הערך המרכזית ללקוח, בחינה של אסטרטגיות צמיחה, שיתופי פעולה ועוד

3.ניתוח הסביבה העסקית באמצעות מודל swot

ניתוח swot מלא הכולל: בחינה ומיפוי של העוצמות, החולשות, האיומים וההזדמנוית ניתוח פנימי של המצב נוכחי ובחינת האיומים וההזדמנויות החדשות והטרנדים.מתוך הניתוח נבחן את המשמעויות השונות של האיומים והחולשות (ה״בטן הרכה״) ואת מנועי הצמיחה המגיעים מהחוזקות וההזדמנויות.

4.יוצאים לדרך עם אסטרטגיית שיווק חדשה!

בניית אסטרטגיה שיווקית חדשה ובניית גאנט תכנית עבודה שנתי כולל חלוקת אחריות ומשימות לסגירת פערים ולהטמעת השינוי הנדרש ויציאה לישום תוכנית האסטרגיה החדשה.