7 בינואר 2020

המילה שלי ל-2020 תהיו רלונטים.


המילה שלי ל-  2020 תהיו רלוונטים!
יש הרבה מילים חזקות שעלו לי ושאני משתמש בהן בעבודה שלי אבל השנה מילה אחת בעיני חשובה מכולן והיא: רלונטיות   

אני מאמין שכדי להצליח ב-2020 צריך המון דברים, אבל קודם כל צריך להיות רלונטיים. זה נשמע פשוט, אבל זה ממש לא.

למה זה כל כך חשוב להיות רלונטי?
כי בעולם משתנה וטכנולוגי המידע זורם בקצב מעורר השתאות. רשתות חברתיות שינו את דרך מעבר המידע וכל עולמנו נמצא על מסך קטן שמעדכן בכל רגע נתון על כל דבר. שירותים חדשים ניתנים במהירות הקול ורכישות של מוצרים מכל העולם מתבצעות בהיקפים חסרי תקדים ומשפיעות על הדרך שבה אנו קונים, מתעדכנים, לומדים וחיים.
ולכן ברור שאם אתה לא רלונטי – אתה הולך לאיבוד, אתה הופך להיות פחות חשוב, אתה נמחק.

מה זה אומר להיות מותג רלונטי?
זה אומר ליצור מומחיות, לייצר תוכן בעל ערך, לפגוש את הלקוחות שלך במקומות הנכונים, לייצר סיפור אותנטי שהלקוחות שלך מתחברים אליו – וכן זה אומר גם להיות עדכני להבין לאן השוק מתקדם, להכיר את השינוים והחדשנות בענף ולבנות את הפעילות מהר. מהר מאוד.

-אז מה כדאי לעשות כדי להיות רלונטיים ב 2020? תפעלו כיזמים.

– תציעו מוצרים / תעדכנו שירותים, תהיו מה שאתם מצפים ממותגים אחרים.

– תיצרו עניין / תובילו חדשנות – תבדקו שיש בתוכנית העבודה שלכם משהו שמחדש שמנער את התפיסות הקיימות.

– תלמדו – בעיקר מפעילויות מוצלחות של מותגים הפועלים מול קהל היעד שלכם (לא רק ממתחרים ישירים שלכם).

– תתחברו ללקוחות – תהיו כל הזמן בקשר ישיר איתם (תקראו פוסטים / תגובות עליכם, תבררו מה הם באמת רוצים).

– תנגישו את הפעילות – תבנו פלטפורמות שיקלו על רכישה /שינוי / שדרוג.

– תפשטו – תעשו הכל יותר פשוט: מסרים,דרכי התקשרות, רכישה ושדרוג כאן ועכשיו
 ובונוס קטן לסיום:

איך אתם כמנהלים נשארים רלונטיים, הופכים להיות משמעותיים בארגון?

כדי להישאר רלונטיים אתם חייבים ללמוד ולהתפתח, לייצר מספר יכולות (לא רק מומחיות אחת) לתת ערך גדול לארגון ולהבין בעוצמה מה כדאי ללמוד ובמה כדאי להתמחות על מנת לייצר תרומה משמעותית יותר ולהפוך מותג רלונטי וחזק בתוך הארגון. וכן, זה אומר גם להשקיע הרבה יותר ,ללמוד את השוק והמתחרים ויותר מכך – לחיות את הפעילות.

2020 כבר כאן. אם אתם רוצים להצליח תעשו הכל כדי להיות רלונטיים.
ב ה צ ל ח ה!